שמשיות בעסק – לא עניין של מה בכך

שמשיות למרפסת

האם אתם צריכים שמשיות בעסק שלכם?

אם עד עכשיו עוד לא הבנתם את זה, העסק שלכם זקוק לשמשיות איכותיות. כאלה שגם יתפסו את מבטם של העוברים ושבים וגם יתנו צל לשנים ארוכות.
אז מה הסיפור של שמשיות לעסקים? 

בעבר שמשיות לעסקים היו פשוט המקור לצל ברחוב הסואן, בתי קפה ומסעדות היו מציבים אותן, לא תמיד אחידות, לא תמיד ממותגות, בלי הרבה חשיבה על עיצובן.
לאורך השנים נכנסו הרשתות הגדולות שהציבו סטנדרט אחיד וקבוע.
שמשיות גדולות, יפות וממותגות. העסקים הקטנים, בתי הקפה, המסעדות היו צריכים להתאים עצמם בכדי לא להישאר מאחור.
נוצר סטנדרט גבוה בישראל של חווית מסעדנות וחווית שירות, כחלק מכך השמשיות הן חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד להצלחת בית העסק.

כשמדובר בעסק- שמשיות ללא צל של ספק

שמשיות לעסקים משדרגות את בית העסק, מבליטות אותו, מרמזות על התוכן ומרמזות על האיכות.
דמיינו לעצמכם שאתם מסתובבים בשדרת עסקים ורואים שמשיות זולות, של פעם, לא בטוחים אם אלו שמשיות לים או שמשיות לעסקים.
כנראה לא תצפו לראות בית עסק שמגיש מנות יוקרה, או בית קפה בוטיקי ומיוחד.

הסיבה לכך טמונה בכל תהליכי החשיבה שאנחנו מבצעים.
הראש האנושי מחפש קיצורי דרך לטובת הסקת מסקנות, אנחנו רואים א' ומשליכים עליו שהוא גם ב' כנראה.
זה מקל עלינו, זה עוזר לנו לנהל חיים רגועים עם מינימום הפרעות וגירויים.
אז לפניי כל הבונוסים האחרים, שמשיות לעסקים הן מצרך חשוב לבעל העסק, כדי להעביר מסר ראשוני, שילוב שלו ושל לוגו, ריהוט צבעוני ומיוחד יקראו לעוברים ברחוב להיכנס לעסק.

מדינה חמה מצריכה שמשיות לעסקים

אנחנו לא נמצאים בחבל הבלקן או באזורים סקנדינביים באירופה, אנחנו בישראל, במזרח התיכון.
יש לנו המון ימים שרביים בשנה, השמש כאן חזקה ורוב השנה אנחנו צריכים את הצל, אפילו בימי חורף מסוימים השמש יכולה להפריע.

אנשים רבים שיושבים כל היום במקומות סגורים רוצים להתארח בבית קפה או מסעדה באוויר הפתוח. עצם האפשרות לשבת בחוץ מזמינה אותם פנימה.
במקרה ותוותרו על אזור ישיבה בחוץ כנראה וויתרתם על אחוז מסוים של לקוחות שיכלו בכל זאת להיות לקוחות שלכם.
כמובן, שאם אין לכם אפשרות אז אין מה לעשות, במידה ויש את השטח, תתחילו לתכנן את אזור החוץ שלכם.

אי אפשר לתפעל אזור חוץ בישראל מבלי לחשוב על המזג החם בקיץ. צריך הצללה מתאימה, פתרונות אוורור ומיזוג שהאזור יעבוד בכל ימות השנה.

חפשו את ספקי השמשיות שיתנו לכם מענה לאורך כל הדרך

לא פעם מתקשרים לקוחות עסקיים בבקשה להחליף בד אחריי עשור. או לתקן את המנגנון פתיחה אחרי 15 שנה, זה משהו שקורה וזה בלאי טבעי לחלוטין.
הבעיה היא לא הבלאי הטבעי, החוכמה בקניית שמשיות לעסקים היא למצוא את הספק שייתן לכם מענה אחרי עשרות שנים גם.

ככל שיהיה לכם שקט תוכלו להתעסק במה שבאמת חשוב, ניהול העסק שלכם. התקדמותו, רווחיותו והתמודדות עם הבעיות האמיתיות שצצות לאורך הדרך.
זה נכון לגבי שמשיות לעסקים וזה נכון לגבי כל מוצר שקונים, המטרה העיקרית היא להרוויח שקט לטווח הארוך.

חשוב גם לזכור את העובדה הבאה. מוצר שמחזיק יותר שנים מצדיק את הקנייה ומראה שהתמורה שקיבלתם היא גדולה ביחס למחיר. זה נכון לאנשים פרטיים ויותר נכון עבור עסקיים.

 

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ