מנורת חוץ

מנורת חוץ מעוצבת שתאיר לכם את הלילות בקלות ואלגנטיות

האור בסביבה מספר הרבה על מי שגר בה. תאורה חמה או קרה, רכה או חזקה, יכולה לבלוט פינה מסוימת, קיר או ליצור אפקטי אור מקסימים.

מה שבטוח, ניצול האור הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר כל סוג של חלל, הן בפנים והן בחוץ.

למרפסות ולגנים אין לרוב שקעי חשמל, תאורה לא חשמלית היא לא תמיד הפתרון האידיאלי והמעשי ביותר.
איך נוכל לקבל את החופש להביא אור לכל מקום? "לונה" עונה על הדרישה עם סגנון ופונקציונליות.
לונה היא מנורת חוץ LED חיצונית נטענת, אלחוטית, וניתן למקם אותה בכל מקום. עם העיצוב שלה, היא יכולה להשתלב בכל סוג של חדר, מהלא רשמי ועד לאלגנטי ביותר.

ניתן למקם את לונה בנקודות אסטרטגיות, ולשמש כמנורת שולחן או תמיכה רגילה, היא מושלמת במרפסת ובגינה. אתם יכולים בקלות לדמיין ערב אביב או אמצע קיץ רומנטי, כשהכוכבים יוצרים את התרחיש המושלם, ולונה מלווה בדיסקרטיות את ההנאה של שיחה עם חברים או אדם מיוחד.
מנורת חוץ זו היא גם פרקטית, מכיוון שהיא יכולה להיות נקודת ציון מקורית למצוא את הדרך גם כשהאורות כבויים, לחזור הביתה בקלות על שביל הכניסה האפלולי, או להפוך את הנוף של המרחב החיצוני שלך למרתק יותר בשעת בין ערביים.

כמו הזוהר העדין והמועיל של הלוויין הטבעי שלנו (ירח, באיטלקית " LUNA " ) שמאיר את שמי הלילה, האור של לונה יעניק מגע ייחודי וקסום למרחבים שלכם.
למנורת חוץ מבנה אטום לרוח, היא עשויה ממתכת מגולוונת מצופה אבקה, והיא זמינה ב-13 צבעים שונים. אלחוטית, עם גוף תאורה מגנטי נשלף הניתן לטעינה באמצעות כבל ה-USB המצורף. ניתנת לעמעום, עם סוללת ליתיום של 2000 מיליאמפר/שעה שמחזיקה עד 9 שעות.
למעשה, נורות LED דורשות מעט אנרגיה כדי לפעול, ויש להן תוחלת חיים ארוכה במיוחד.

מנורת חוץ
לתיאום פגישת ייעוץ

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ