שמשיות צד

שמשיות צד- מה יותר כיף מלבלות בשעות הקיץ החמות מתחת לצל ? ימים של רוח טובה ומרעננת נרצה לבלות בגינה תחת צל. בימי הקיץ החמים אנחנו סגורים שעות רבות בתוך המזגן בבית, שמשיות הצד מהוות כפתרון מושלם להנות גם בקיץ מהגינה שלנו.

שמשיות צד מרובעות/ עגולות ,בשלל צבעים וצורות

שמשייו צד מאפשרות ניצול מלא של הצללה, דוגמא לכך היא בשני מתחמים הצמודים זה לזה, זאת בזכות אפשרות הסיבוC שלה ל-180 מעלות. פעמים רבות נמליץ על שמשיית צד מרובעת כתחליף למספר שמשיות רגל אמצע. כאשר ננסה למצ\ווא פתרון של שטח גדול הזקוק למספר רב של שמשיות יהיה הפתרון המתאים יש לבדוק מספר נתונים חשובים בהגיענו לרכוש שמשיות צד – הראשונה והחשובה קשורה בבטיחות וכאן נשאלת השאלה האם האזור מוכה רוחות ומהי דרגת הרוח בימות הקיץ. יש לזכור שכוח הסניקה עובד על החלק החיצוני של השמשיה ושואב אותו כלפי מעלה. מקרה כזה עלול לסכן אתכם ואת עוברי האורח בסביבתכם. השאלה השנייה צריכה להישאל היא מה גודל השטח שאתם רוצים להצליל. יש פעמים שנמליץ הפוך ודווקא שמשיית אמצע עגולה היא זו שתתאים. כל מקרה לגופו!

עוד כמה מילים על שמשיית הצד..

פריט הצללה ייחודי המשלב יחדיו אלגנטיות ויכולות הצללה מדהימות. שמשיות צד מאפשרות ניצול מירבי של השטח המוצלל, ומעניקה אווירה פתוחה לגינה מבלי לפגוע בנוף הנשקף. לשמשיית צד טווח הצללה רחב וביכולתה לזוז על ציר 180 מעלות. שמשיית צד מתאימה לגינות גדולות, או סביב בריכה כאשר פאת השמשייה נעה ממקום למקום, בהתאם לצורך או לתזוזת השמש. השמשייה נפתחת ונסגרת בקלות בעזרת מנואלה, בד השמשייה עשוי מבד דראלון איכותי ועמיד. בקצוות השמשיה כיסי עור שמטרתם היא לשמור על איכות הבד לאורך שנים ולהגן בפניי קריעה בזמן רוחות חזקות. התאמת משקל הבסיס תהיה בהתאם לשטח- גובה המקום, קרבה לים, סיכוי לרוחות או לתנאי מזג אוויר מאתגרים. שמשיות צד בעלות בסיס גרנולית השוקל 200 ק"ג, כמו כן ניתן לוותר על הבסיס ולקבע אותה לבטון או תחת דקים. המידות הן 3.50×3.50 מ' ניתן לקבל בעץ ובאלומיניום. רוצים שמשייה ולא בטוחים מה מתאים? מזמינים אתכם אלינו למחסני היבואן, אם תגיעו מוכנים עם מידות של השטח, תמונות, מטרות להצללה, המידע הזה יועיל לנו בכדי שנוכל להבין את הצרכים שלכם, לא נאבזר אתכם בשמשיה שלא תתאים לצרכים שלכם ועל-מנת שנוכל לכוון בידיוק למטרה נצטרך את המידע שיתן לנו אינדיקציה לאיזה שמשיה להתאים עבורכם.

שמשיית צד למרפסת- עץ או אלומיניום?

לקוחות רבים מתלבטים בין בחירת העץ לאלומיניום, ההתלבטות היא לגיטימית לחלוטין ואפשר להבין את מקורה, אך חשוב מאוד לא ליפול למיתוסים.
רבים חושבים כי העץ עלול להישבר, להתנפח, להירקב ופשוט להיות חלש יותר לאורך התקופה.
בפועל הדברים נראים אחרת בשטח.

שמשיות העץ גם אמצע וגם שמשיית צד למרפסת מחזיקות שנים ארוכות.
כשמדובר בעץ ייחודי ואיכותי הסיכוי להגיע למצב של שבירה הוא אפסי, הסיכוי שהעץ יירקב, יתנפח או פשוט לא יחזיק מעמד ברוחות גם הוא שואף לאפס.
נכון, יש חשיבות לנקודה שבה אתם ממקמים את השמשייה. שמשייה שממוקמת בפנטהאוז בקומה גבוהה היא סכנה בטיחותית לכם ולציבור, כך גם בפרוזדור רוחות.
שמשיית צד למרפסת הממוקמת ליד הים, גם אם היא מעץ הכי טוב שיש והכי איכותי, היא תגיב אחרת מאשר שמשיה שלא צריכה להתמודד עם מלח.

אז לכל כלל יש יוצא מן הכלל וכל דבר תלוי בדבר אחר.
אך אם בכל זאת תרצו כלל אצבע, שמשיות הצד שלנו מעץ יהיו ההמלצה הראשונה שלנו, מבלי לגרוע מהתכונות הנפלאות של שמשיות הצד מאלומיניום.

איך תדעו אם אתם זקוקים לשמשיית צד או לשמשיית רגל אמצע?

במקרים רבים שמשיית רגל אמצע יכולה להיות פתרון משביע רצון. בסופו של דבר הכול תלוי בכיוון אליו המרפסת או הגינה שלכם פונה.
אם המרפסת פונה לכיוון מערב ואתה רגילים לשבת אחר הצהריים לא בטוח ששמשיית צד תהיה דווקא הפתרון המתאים.
במצב כזה יהיה סנוור מסוים כשהשמש שוקעת, יהיה קשה לנייד את השמשייה בגלל משקל הבסיס הכבד, לעומת שמשיית אמצע שבקלות ניתן להעביר לנקודה שתאפשר יותר הצללה.

במקרים בהם רוצים להצל פינת ישיבה, אוכל, בריכה או ג'קוזי שבהם מבלים דווקא בשעות שהשמש קופחת גבוה, באמצע היום, באמת תוכלו לנצל לטובה את שמשיית הצד.
בשורה התחתונה נסו לפלח ולהבין את הצרכים שלכם בצורה העמוקה ביותר, זה יקל עליכם ויעזור לכם להיות ממוקדים בצורך. 

שמשיות צד
לתיאום פגישת ייעוץ

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ