רהיטים למרפסת

רהיטים למרפסת- למה דווקא דגם אליס? נותנים לכם את כל הסיבות לבחור "אליס" רהיטים למרפסת ממתכת מגלוונת ,תוצרת איטליה, בעלי עיצוב אוורירי וקליל. עיצובם ה"פשוט" מאפשר להתאימם לסגנונות עיצוב רבים החל מרטרו דרך סגנון כפרי ואפילו מודרני . לאוהבי הדגם הזה, שנקרא דגם "אליס" ניתן לקבל מבחר פריטים משלימים בניהם – ספסלים, ספות קטנות וכורסאות, שולחנות קפה, כסא בר ועוד . רהיטים למרפסת מתאימים לחללים קטנים כמו מרפסות קטנות, בתי קפה קטנים, שטחי חוץ במלונות המבקשים למקסם בריהוט, מרפסות ופינות עישון בחברות הייטק ולשימושים נוספים. במבואה למסעדה ניתן יהיה להשתמש בה כחדר המתנה וליצור אוירה נינוחה שתעזור נעים את זמן הלקוחות. רהיטים למרפסת יכולים בהחלט לשמש גם כריהוט פנים במסעדות, בתי קפה, פינות קפה ואוכל בחברות ומשרדים, הכול תלוי באופי המקום והקו העיצובי הקיים על אף היותו מיוצר באיטליה מחירו יחסית סביר ולכן הוא מתאים כמעט לכול כיס. משענת כיסא הגב נוטה בזווית קלה אחורנית ומאפשרת ישיבה נינוחה ומפנקת לאורך זמן, אך יחד עם זאת מתאימה ליד שולחן אוכל. הכיסא קיים גם עם משענות ידיים המעניקות לרהיט הגן את קוויו העגולים והמזמינים. גם הספסל התואם מגיע עם ובלי משענות לידיים .

הרהיטים למרפסת פרקטיים מאחר והם נערמים

הכיסאות נערמים מעל 8 יחידות והשולחנות נערמים עד 8 יח' . עובדה זאת חשובה ביותר בבתי עסק לשם אחסון לילה או אפשרות לפינוי הריצפה לשם ניקיון בית העסק או הבית הפרטי . רהיטים למרפסת מדגם אליס מגיעים במבחר גדול של צבעים וגוונים שעוזרים ליצירת האווירה הרצויה . בגלידריות מן הסתם נלך על צבעי פסטל, בבתי קפה נבחר צבע שיבדל אותנו משכנינו ויתאים לצבעי הלוגו ולצבע הריהוט הפנימי. במרפסות קטנות הצבע הירוק יצור אווירה נעימה ומזמינה . בין הצבעים ניתן למצוא כחול ,ירוק מנטה ,ירוק פסטל ,אדום, לבן, פנינה, חרדל, גרפית ועוד . ניתן לקבל את הרהיטים למרפסת עם ובלי ריפודים, הריפודים מגעים בצבעים שונים המתאימים לשלד המוצר ולתנאי חוץ. תוספת הריפוד הינה עיצובית בלבד ואיננה מחייבת כיוון שהנדסת האנוש של הכיסאות נכונה לאנשים ממוצעי גובה, לא גבוהים במיוחד ולא רחבים במיוחד.

את השולחן מדגם "קווארטיס" כמובן לא שכחנו

שולחן מדגם קווארטיס גם הוא מגיע אלינו ממדינת המגף, השולחן בעל קווים נקיים ונעימים לעין. היתרון הגדול של השולחן הוא הפרקטיות שלו ,שולחן נערם הוא נדיר וחיוני בבתי עסק המאחסנים ללילה . השולחן מגיע במגוון מידות רחב, יש לו מראה קלאסי ומבנהו מעניק לנו אפשרות להכניס את הכיסאות בצורה פשוטה ומרווחת. בזכות מגוון המידות הרחב "המשחק" גדול, לקוחות שרוצים את השולחן לפינת קפה יקחו צורת ריבוע קטן ונמוך . רהיטים למרפסת מתאימים ללקוחות שרוצים פינת אוכל, תוכלו לבחור צורת מלבן מוארך יותר או ריבוע בגדלים שונים. ניתן לקחת גם וגם וכך ליצור מראה עיצובי רציף באיזור חוץ הבית בהמשכיות לפנים הבית. אף על פי שהריהוט מתאים לחוץ אין מניע מלהשתמש בו בפנים הבית. רבים בחרו בו במידה קטנה כשולחן למטבח . מאחר והשולחן מגיע במגוון רחב גם של צבעים, ניתן לשלב צבעים שמחים וססגוניים וליצור דומיננטיות כזו או אחרת בשילוב צבעי הכיסאות ובחיבור של החוץ לפנים.  
רהיטים למרפסת
לתיאום פגישת ייעוץ

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ