ריהוט לבריכה

ריהוט לבריכה

מה יש בבור מטר וחצי הזה שחפור בגינה (בעיקר של אחרים), מרוצף אריחי תכלת ומדיף ריח כלור שגורם לנו לחלום עליו מאז שאנחנו ילדים?

מי לא אמר לעצמו שכשהוא יגדל יהיה לו בית גדול בסביבה יוקרתית, רכב יבוא אישי מאיטליה, וכמובן בריכה בגינה סביבה מתאספים כל החבר'ה ולהם נאמר: "הנה, עשיתי את זה, ועכשיו אני שוכב לי על מזרון ים בבריכה שלי, מחזיק כוס שמפניה ביד וצוחק על כל העולם!".

טוב, אז לאלה מכם שלא הסתפקו רק בלחלום אלא גם מימשו אותו, החלום הוא לא תמיד ורוד ועד מהרה תגלו שהפכתם לקאנטרי קלאב השכונתי, ילדים לא מוכרים נכנסים ויוצאים מהבית ספוגי מים, ומגבות זרוקות כמו גרביים בכל פינה. לא אוכל לעזור לכם להפוך לפחות פופולאריים בקרב החברים (והחברים של החברים) אבל מה שכן, אוכל לייעץ בבחירת ריהוט לבריכה והפיכתה לפנינה עיצובית, אשר עשוי מהחומרים הנכונים.

במדינה של עשרה חודשי קיץ בשנה הגינה הופכת למקום בו אנחנו מעבירים את מירב ימינו, ובפרט סביב הבריכה – בין אם זה ארוחות בוקר משפחתיות, שחיית חצות על כוס יין ועד צפייה במשחקי כדורגל עם מסך ענק שהוצאנו החוצה. בקיצור אנחנו עסוקים באירוח בלתי פוסק של חברים ומשפחה ולכן ריהוט לבריכה יש חלק משמעותי ובלתי נפרד מאזור הבריכה.

לבחירת החומר ממנו עשויים הדגמים הנבחרים עבור ריהוט לבריכה יש משמעות קריטית כאשר הם בסביבה רטובה: עץ עשוי להיות בעייתי לאורך זמן, מאחר והוא זקוק לטיפול קבוע ע"י שימון. אם הולכים על עץ רצוי לבדוק האם הוא עץ קשה שאינו סופח מים (עץ סליגנה דרום אפריקאי, או עץ טיק), עץ כזה דוחה מים ושומר על המוצר לאורך זמן.

בחירת דגמים מתכתים (הכוונה למתכת מגולוונת ) אשר עבר גלוון , אמבט צבע ולאחר מכן בתנור, מבטיח עמידות חומר גבוהה וחיי מוצר ארוכים. מומלץ לנקות אותה מדי פעם עם מים. לאחר שנים רבות תמיד ניתן לצבוע ולחדש את הרהיט ע"י צבע אל חלד.
כמו כן, קיימים דגמים רבים מפלסטיק שגם כאן ניתן למצוא מגוון דרגות איכות של פלסטיק. חשוב לא לוותר על עיצוב ריהוט הפלסטיק יש דגמים רבים מעוצבים שאף מתאימים לרוב לנוף ועיצוב בריכה. דגמים מפלסטיק שמישים במיוחד באזור הבריכה הרטוב כך שנוח לנקות ולתחזק ללא כל מאמץ.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ