צבעים ומה שבניהם

מכירות את זה שפתאום צבע מסוים משתלט לכן על החיים, פתאום כל החולצות החדשות בכחול או סגול או לבן …
גברים לא יבינו את התופעה ואפילו לא יזהו אותה.

אז הפעם הצבע שכבש אותי הוא טורקיז ועם הכיבוש החדש יצאתי למסע קניות מתיש של ריהוט גינה , ריהוט למרפסת.

(בלווי זה שרשום לי בתעודת הזהות) אני כמו כל אישה מצויה מצוידת ברשימה מסודרת של מקומות מומלצים אשר עברו את ביקורת הטעם האישי ומצב הרוח.

לשם שינוי להפתעתי לא זכיתי לויכוח בנושא מיקום החנות של ריהוט גינה השלישית בה רציתי לבקר וכשהגענו הבנתי את הסיבה, אין בעיות חניה !!!

כבר בכניסה למושב רשפון נפלה עלינו תחושת נינוחות ועיננו חיפשו אחר בתי קפה קטנים עם כסאות ושולחנות קטנים בתקווה להמשך בילוי לאחר הביקור.

ממש לא מפתיע אבל אותה תחושה העניקו לנו עובדי החברה ובסיום הביקור הצלחנו להבין איך זה שהלקוחות שיצאו מהחנות כשהגענו התחבקו עם המוכרת כאילו היו קרובי משפחה.

את פנינו קבל מוכר חייכן אשר לאחר התנצלות שאל לא מעט שאלות כגון גודל שטח המרפסת, כיווני שמש, צרכים, מס' אנשים בבית, מארחים או לא מארחים במרפסת ,

וכמה מארחים כלומר באיזה תדירות. בזמן שענינו על השאלות בעצם בפעם הראשונה הבנו מה באמת אנחנו צריכים לשם ניצול מרבי של המרפסת בעזרת ריהוט גינה,

ריהוט המרפסת וכל זאת בזכות התשובות שענינו.

רק לאחר שהבהרנו ביננו מה הצרכים שלנו התחיל המוכר לכוון אותנו אל המוצרים המתאימים למרפסת תוך האזנה מתמדת לרכשי ליבנו.

לא יאמן אבל כאן גם מצאתי כסא טורקיז מדהים ביופיו אשר שולב בשולחן לבן בעיצוב -איטלקי .

הגעתי לחנות של טרופיקאזה ריהוט גינה לקנות ריהוט למרפסת הקטנה שבביתי, לא יודעת איך אבל יצאתי עם פריטים נוספים לתוך הבית, וזה אולי לא מפתיע ,

כל פריט שולחן כסא הוא עיצוב סביבתי כמו שרק האיטלקים יודעים לעשות (או ג'ובני) ובהנדסת אנוש מהגבוהות שפגשתי.מיותר לציין שאנחנו (לשם שינו בדעה אחת)

ממליצים על "טרופיקאזה ריהוט גן" בחום ובאהבה.

** תודה מצוות טרופיקאזה ריהוט גן, על המילים החמות.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ