מערכת ישיבה יוקרתית לגינה

מערכת ישיבה יוקרתית לגינה מדגם 'DAISY'

מערכת ישיבה יוקרתית לגינה היא ממשפחת הדגמים המובילה ביותר והנמכרת. "משפחת דייזי" הינה משפחה מורחבת הכוללת: ספה לחוץ ,כורסאות, כיסאות, מבחר שולחנות עגולים/ מרובעים/ מלבנים, שולחנות קפה נמוכים ועוד… הקו העיצוב האיטלקי העכשווי והייחודי מציג חדשנות בעיצוב, תוך הקפדה על קלילות ואווריריות בריהוט החוץ .

מראה קליל בריהוט הנו יתרון במרפסות וגינות ממוצעות

מרפסות וגינות בארץ, אשר גודלם אינו גדול במיוחד, והשימוש בהן רב במרבית ימות השנה – פינת ישיבה לגינה/למרפסת במראה פחות קליל ואוורירי ייצור עומס בעין ויראה פחות יפה מאשר יועיל. חשיבות רבה היא בשילוב בין העיצוב, לאיכות והנוחות, כאשר זמן הישיבה והאירוח בארץ גדול מאוד יחסית למדינות אחרות. מערכת ישיבה יוקרתית לגינה תעטוף אתכם במהלך הישיבה ותאפשר בילוי ארוך ומפנק במרפסת, על שפת הבריכה, בגינה מוקפת דשא. ספה לחוץ המעניקה תחושה של סלון פנים מפנק. אפרופו תחושת סלון ,נתקלנו לא פעם בלקוחות המבקשים מערכת ישיבה זו לפנים הבית.

יתרונות מערכת הישיבה היוקרתית של 'DAISY'

בנוסף לעיצובו האוורירי המשתלב במגוון רחב של חללי חוץ – מהקטנים לגדולים ביותר, ניתן לקבל גם בצבעים וגוונים ייחודים. דגם 'דייזי' הוא דגם מיוחד, ניתן לראות שבעיצוב הדגם השקיעו ושמו לב לכל פרט קטן, לא בכדי האיטלקים הם שם דבר בעולם העיצוב. מערכת הישיבה משדרת יוקרתיות, איכות החומר והעמידות הגבוהה של המתכת המגולוונת בשילוב עיצוב חד ומדויק הם אלה שיוצרים תחושת יוקרה ואיכות. כשמדובר בריהוט גן, עדיף תמיד ללכת על איכות, האקלים העולמי הופך קיצוני משנה לשנה, לכן מומלץ להשקיע. כוונו גבוה בכדי שלא תמצאו את עצמכם מחליפים כל שנה רהיטים וכיוצא בזאת מוציאים משאבים, אנרגיה וגם זמן יקר.

סובלים מהחלדה עקב מליחות גבוהה באוויר? יש פתרון – גלוון כפול

גלוון כפול עבור מערכת ישיבה יוקרתית לגינה יתאים גם אם יש לכם בריכה ואתם משתמשים במלחים על-מנת לשמור על ניקיון המים. מתוך ניסיוננו, הגלוון הכפול עושה את העבודה לאנשים הסובלים ממליחות גבוהה באזור החצר. הגלוון והצביעה מתבצעים במפעל באיטליה לכן זה לא מצריך מכם פעולה מיוחדת ומבטיח שמירה על הריהוט. דגם 'דייזי' מככב בטרופיקאזה ריהוט גן, לכן נמליץ על התאמה של מוצרים נלווים מאותה משפחה כדי להגיע לביצוע מושלם. פינת ישיבה זו קיימת במגוון צבעים רחב גם לשלד המתכת וגם לריפוד הפינה. מידות ומפרט טכני- כורסא גודל – 73.5/83 ס"מ ספת דו גודל – 165/83 ס"מ ספת תלת גודל – 216/83 ס"מ  שולחן קפה גודל – קוטר 65 ס"מ שלד – ריפודים –  
מערכת ישיבה יוקרתית לגינה
לתיאום פגישת ייעוץ

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ