פינת אוכל לגינה

פינת אוכל לגינה היא פינת האוכל האהובה ביותר

פינת אוכל לגינה מגיעה בצורה מלבנית, עגולה, או מרובעת, במספר גדלים ומבחר גדול של צבעים. פינה זו בחלקו החיצוני של הבית מאפשר אירוח נוח בחוץ. האירוח יכול להיות ארוחה או שימוש בני הבית, לכן חשוב לבחור כיסאות נוחים שיתנו תחושה נעימה לאורח זמן. בנוסף, פינה זו יכולה להיות תוספת נחמדה לצד פינת ישיבה נמוכה מתאימה. מומלץ לקחת בחשבון שישיבה בחוץ היא ישיבה ממושכת, במיוחד בארצנו ולכן לעיתים נרצה להשתמש בריפודים לכיסאות על מנת לרכך את הישיבה. הריפודים עשויים מבד אקרילי המתאים לתנאי החוץ.

הבדים מגעים בשלל צבעים, גוונים ולעיתים קרובות עם הדפסים עכשוויים ומגוונים.

הריפודים בעלי רוכסנים, כך שבקלות ניתן לשלוף אותם מהכריות ולנקות אותם. מותר ורצוי לכבס את בדי הריפוד בכביסה עדינה (ללא הרתחה) על מנת לשמור על איכותם. שלד הכיסאות והשולחנות יכול להגיע בשלל צבעים – לבן/פנינה/אפור/ גרפיט/אפור בהיר/חום/חרדל/כחול ירוק פסטל/ירוק מנטה/אדום וצבעים רבים ומגוונים. זכרו! לבחור צבע שמקשר בין פנים הבית לחוץ דרך צבע השלד או הריפודים. חשוב לדעת שאת כיסאות פינת האוכל לגינה ניתן להחליף במספר רב של דגמים שונים, בהתאם למבנה הגוף הממוצע במשפחה וטעמכם האישי. טיפים (מניסיון אישי של לקוחותינו): * למשפחה גבוהה מומלץ לבחור כיסא בעל גב גבוה ושטח מושב עמוק מהרגיל. * משפחה שממוצע הגובה בבית נמוך יחסית, נמליץ לקחת כיסאות עם מושב נמוך – חשוב שכף רגלכם תיגע ברצפה. * אנשים בעלי מבנה רחב, נמליץ על כיסא רחב מן הממוצע. * בביתם השוהים בהם ילדים קטנים נמליץ על ספסל שיכול להכיל ארבעה ילדים במקום שלוש/שתי כיסאות.

זכרו! תוכלו להשתמש בפינה גם בתוך הבית

פינת אוכל לגינה בבתים קטנים וצפופים יוצרת מראה פתוח וכמובן ישנו חשיבות גם לצבע. בעזרת צבע מתאים ניתן לתת אופי וחיים לכל חלל שנבחר. כפי שכתבנו תחילה, חשוב שתתאימו את הצבעים לקו עיצובי רווח. כשהצבעים הרווחים בפנים הבית הם אדום, חום, צבעי אדמה חמים סביר להניח שלא נשתמש בגוונים של שחור, לבן ואפור. צריך להיות קשר בין החלל הפנימי (תוך הבית) לבין החלל החיצוני, כך נוכל ליצור הרמוניה ותחושה של חלל אחד גדול ופתוח. כשבוחרים ריהוט גן צריך להקפיד על "כללים" רבים. עם ניסיון רב של שנים בתחום נוכל לסייע בבחירות הנכונות. דוגמא מובהקת היא דוגמת הצבע. יש קשר לחומרים ולצבעוניות של הריהוט בפנים ובחוץ וכדאי להתייחס גם לצורתם – מעוגל, מרובע וכדומה. כאשר תבקרו אותנו במחסן היבואן נשאל מספר שאלות מכווינות, נבקש תמונות וחומרים שבעזרתם נוכל לעזור לכם להבין מה מתאים לכם ומה אתם באמת צריכים. נשמח לספק לכל בעל בית, אדריכל, מעצב, איש רכש קטלוג מלא של מוצרינו, מוזמנים לפנות אלינו בכל עת. מידות ומפרט טכני שולחןאורך 185 ס"מ / רוחב 90 ס"מ גובה  75 ס"מ / משקל 40 ק"ג ניתן לקבל  דגם נפתח לשולחן זה – אורך 220-320 ס"מ / רוחב 100 ס"מ
פינת אוכל לגינה
לתיאום פגישת ייעוץ

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ