השראה לריהוט חוץ

השראה לריהוט חוץ – עובדה ידועה: המרפסת שלך היא חלק חשוב מהבריאות האישית שלך.
השראה לריהוט חוץ הכרחית לפניי שלב היצירה

מי מאיתנו לא מוצא מקום מפלט במרפסת ברגעים שמחים, עצובים, רגעי שינוי, שיחה חשובה או סתם רגע של לעצור את הטירוף ולהנות מהשקט.

המרפסת היא המקום שלנו להירגע, להתמתח, לשתות כוס יין וכאן אני משאיר משאיר מקום לדמיין. אם כך חלל החוץ שלנו ראוי לאותו הכבוד שמקבל חדר השינה. אם מראה המרפסת שלך שלך מעורר צליל של טרומבון עצוב, אנחנו יכולים לעזור לך ולהפוך את זה לרוקנרול.

כשאתם שומעים על ריהוט חוץ מה אתם מדמיינים? חיפוש קצר ברשתות המדיה של המילה "מרפסת" ודאי יעלה תמונה של שולחן עם רגליים מברזל וסביבו ארבעה עד שישה כיסאות מתנדנדים. זה ודאי לא החזון שלנו. כיום מרפסת היא לא סתם מרפסת, היא סלון ללא תקרה, היא מסעדת קונספט תחת כיפת השמיים, היא בר רחוב בעיר הסואנת. בשביל מרפסת החלומות שלכם אל תסתכלו רחוק מעבר לסגנון האישי שלכם.

השראה לריהוט חוץ בעזרת צבע.
נורית צהובה! פרג אדום! כחול רויאל! כשמגיע מזג האוויר החם הנטייה שלנו לגוונים כהים יוצאת מהחלון. אנחנו אומרים- לכו על זה. אבל אל תשכחו את העדפות היסוד שלכם.

ביטויי צבע
צבע הוא הדרך המושלמת להחיות חללים ריקים או כהים מידי. כריות מבטאות תסיסה, עציצים, צמחים, שטיחים חיצוניים ופרחים יבטאו תסיסה מבלי לשלוט במראה. היתרונות של ביטויי צבע אלו הם התחלופה הקלה והמחיר של התחלופה יהיה סביר. אם בחרתם לשלב בתערובת מספר אלמנטים צבעוניים כמו בדים תדאגו לאחסן אותם מחוץ לשמש בכדי לשמור על צבעיהם רווים ויפים.

ריהוט צבעוני
פלדה, אלומיניום, מתכת מגולוונת- תגרום לזה להיראות קופצני. צבעים בהירים יכולים לגרום לחומרים קשוחים לכאורה להיראות נגישים יותר. שולחן האוכל שלנו מדגם "סופי" מצד אחד יכול להיראות 'כבד' אך מצד שני אם ניקח אותו בצבע בהיר ונועז נוכל לתת נגיעה רכה לחצר אך עדיין לשמור על האלגנטיות שלה.

ניטראלים הם גם צבעים.
תשקלו להוסיף את המופנמות של עולם הצבעים. הכוח שלהם טמון ברכות ובעדינות שלהם. גוונים של לבן, בז' ואפור הם בעלי השפעה על התחושות בחדר לא פחות מהצבע האדום כדם, פשוט בצורה פחות כוחנית.

השראה לריהוט חוץ- הביאו את הטבע
יש סיבה לכך שאמנים רבים בורחים מהחזית לעורף מבודד על-מנת ליצור ולמצוא את עצמם. מקומות שקטים ואלמנטריים עוזרים להרגיע את הנפש. אם אתם מחפשים להכניס קצת רוגע בחווית המרפסת שלכם, שימוש באלמנטים מהטבע הוא דרך נהדרת לעשות זאת.

העמיסו בירק
מי לא צריך תירוץ לקנות צמחים? איזור טרופי הממוקם היטב מעביר תחושת חוף-ים. שיח ירוק יכול לשמש כביטוי אסתטי, כקיר מפריד או כאמצעי לפרטיות.

ביטוי באמצעות אלמנטים טבעיים
חומרים טבעיים יהפכו את האווירה לטבעית. עץ אקליפטוס מוסיף עניין, עומק ומרקם לחלל תוך שמירה על אותה תחושת ג'ונגל- גן עדן ללא כל מאמץ מיוחד.

צרו וייב חיצוני. כל וייב חיצוני.
אווירת ג'ונגל זה נחמד. אבל יש המון נופים לבחירה. נגיעה של יער, רוגע של יערות גשם, פשטות של יער עמוק- בחרו את האהוב עליכם ואז התחילו למלא באלמנטים המתאימים.

השראה לריהוט חוץ דרך תרבות
מרגישים שהחיים חייבים להיות טובים יותר תחת השמש התיאלנדית? תוך כדי לגימה מכוסית למברוסקו איכותי על שולחן צדדי מעץ טיק? כנראה שזאת תשובה נכונה.

האם המפתח לחיים ארוכים ומאושרים יכול להיות קערת זיתים קטנה על שולחן "דזרה" נמוך במרפסת המשקיפה לנוף הים התיכון? ככל הנראה שכן.

לוח צבעים נפוץ. סנטוריני משדרת ניגון של צבעי כחול לבן. טוסקנה היא כל צבעי טרקוטה.
אלמנטים של ריהוט. חפשו עצמים שמעוררים תחושת מיקום מיוחד. פריס עשויה להעלות בדימיון עם כסאות ארוגים ושולחנות קפה מעץ.
תאורה. אוי האפשרויות, נרות, מנורות רצפה, מנורות כוכבים, תאורה באמת יכולה להשפיע על מצב הרוח שלנו.

תפאורה מסורתית. המרפסת שלכם היא אופציה מעולה לתת אפשרות למזכרות שלכם לזרוח (ולהריץ אותם קצת בזכרון שלכם).

בוטניקה וצמחייה. בהנחה שיש לכם מקום מתאים במרפסת, הביאו את הצמחים של היעדים המועדפים עליכם לחצר האחורית שלכם!

בסופו של יום אנחנו מקווים שהצלחנו לעורר לכם את ההשראה. עם זאת, המרפסת שלכם והחוקים הם שלכם. כל עוד המרחב החיצני שלכם מעורר השראה עבורכם, כל הפרטים יתאספו בצורה מושלמת ויסתעפו בצורה נכונה.

צרו סלון חיצוני.
אם "היזרקות" היא המטרה תכננו את האסטרטגיה שלכם בהתאם לכך. איך אתם אוהבים "להיזרק" עם כוס יין? עם חברים? לבד עם הטלפון? או עם הספר האהוב? המטרה הרצויה תיידע את הרהיטים כיצד לבחור את מקומם. (אינך יכול לחלוק בקבוק יין עם חברים כשאתה משקיע רק בכיסא נדנדה יוקרתי).

צרו את המראה עם:
מערכות ישיבה יוקרתית. ללא קשר לסגנון המרפסת שלכם, הנוחות היא בעלת חשיבות עליונה. ספות מודולריות אינן מיועדות רק לפנים. ספות מודולריות חיצוניות מעניקות לחלל שלכם אווירה רגועה אך חומרים מעודכנים הופכים אותן גם לבחירה פרקטית. זרקו כריות– האם סלון בלי כריות הוא באמת סלון? הוסיפו כריות כדי להזריק צבע, טקסטורה ולהוסיף אווירה ביתית גם לחוץ.

נקודה למחשבה:
מקום להרים רגליים למעלה. אם אתם מזדהים עם חיות המחמד שאוהבות לרבוץ להן בשמש לכו על כיסא קלאסי לצד הבריכה. במידה ורוצים ללכת לכיוון של ריהוט דו תכליתי כיסא העץ שלנו המיוצר מעץ טיק חזק ואיכותי יספק את הסחורה. בונוס: בכדי לעבור משעת קוקטייל לארוחת ערב הזיזו את ההדום שמגיע עם הכיסא, תוכלו להנות מארוחת ערב קלילה של יין וגבינות על שולחן נמוך שגם הוא מעץ טיק.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ